Saturday, October 11, 2008

Majlis Restu Untuk Pelajar PMR

Majlis Restu Ilmu diadakan untuk memberi pesanan terakhir daripada guru-guru dan pengurusan sekolah sebelum para pelajar menempuh peperiksaan sebenar. Pada 8 Oktober 2008, majlis ini telah di adakan untuk para pelajar yang akan menduduki PMR mulai 13 hingga 17 Oktober ini. Selain daripada pesanan dan nasihat para pelajar juga di bekalkan dengan buah kismis, 'pencil case' yang mengandungi alat tulis dan air minuman yang telah disertakan dengan doa semasa solat hajat bersama ibu bapa.





6 comments:

Arthas said...

salam...sy Abdul Hadi...ex student batu rakit spm 2007...kini sy melanjutkan pembelajaran di JORDAN UNIVERSITY OF SCIENCE AND TECHNOLOGY, Irbid, Jordan dlm bidang medicine..sy mendapat link mengenai blog sekolah ini melalui satu blog student kita..Alhamdulillah,dgn adanya blog ini..dptlah sy terus mengambil tahu serba sedikit mengenai sekolah tercinta ini walaupun kini sy berada jauh di perantauan...InsyaAllah..kepada cikgu Razi..teruskan usahamu ini agar sekolah kita akan mampu mencapai sekolah bestari pada tahun 2010 nanti..insyaAllah...kepada pelajar2 PMR tahun ini...doa sy mengiringi anda semua walaupun kita berjauhan...sampaikan salam sy kepada semua warga SBPIBR...doakan kejayaan sy di sini...salam perantaun..

Arthas said...

salam..
sy mencadangkan agar diwujudkan satu ruangan discussion antara pihak sekolah n bekas2 pelajar sekolah ini...insyaAllah..semoga dgn adanya ruangan tersebut...kita akan mendapat pelbagai lagi manfaat utk dikongsi bersama...insyaAllah,sy akan cuba meluaskan lagi blog sekolah kita kepada semua bekas2 pelajar SBPIBR..insyaAllah..

Unknown said...

salam.. buat guru dan semua warga SBPIBR, salam sejahtera saya ucapkan.

1) kepada semua pelajar PMR, saya mengucapkan semoga berjaya. setelah pihak sekolah berbakti kepada anda 3 tahun lamanya, kini masa anda pula untuk berbakto kepada pihak sekolah.

MAWAR BERDURI said...

salam perjuangan.. pmr baru je tamat. So, sekarang mesti tgh tunggu result kan. Good luck for adik-adik. Use your time wisefully for the preparation untuk masuk Form 4.

Panitia Sejarah SBP Integrasi Batu Rakit said...

Mana gambar Majlis Restu Ilmu Pelajar SPMnyeeeeee... Tak adil ni.

war_key said...

salam..

tahniah kepada sumer pelajar pmr'08 kerana mengatasi pmr'06..